У липні 2001 року була створена страхова компанія «ДОБРОБУТ ТА ЗАХИСТ» у формі закритого акціонерного товариства. У той же час компанія увійшла до складу Групи Компаній “Фокстрот”.
У травні 2006 року акціонери страхової компанії змінили стратегію розвитку ЗАТ «СК «ДОБРОБУТ ТА ЗАХИСТ», що вимагало заміну менеджменту та проведення м’якого ребрендингу.
З серпня 2006 року страхова компанія розвиває регіональну мережу.
За результатами роботи у 2007 році СК «ДОБРОБУТ ТА ЗАХИСТ» увійшла в перші 70 страхових компаній України за різними показниками, а також стала членом клубу страхових виплат. Голова правління компанії увійшов до рейтингу «ТОП-100. Кращі Топ – менеджери України ».
У 2008 році страхова компанія стала членом Ліги страхових організацій України, лауреатом премії «Золотий Меркурій» у номінації краща страхова компанія, що було відзначено в рейтингах «Гвардії брендів», як одна з кращих компаній України, що динамічно розвивається.
У 2009 році відбулася зміна акціонерів, в Компанію увійшов іноземний інвестор. За результатами роботи Компанія увійшла за різними показниками в 30 кращих страхових компаній України.
У 2010 році компанія змінила свій вектор розвитку. Акцент роботи був переміщений на корпоративніх клієнтів. Що стосується фізичних осіб, страхова компанія почала реалізацію проекту “private insurance”.
У 2011 – 2013 роках страхова компанія “ДОБРОБУТ ТА ЗАХИСТ” значно посилила свої позиції в обслуговуванні корпоративніх клієнтів та взаємодію із банківською системою. Закінчено впровадження проекту “private insurance”. Цього удалось досягнути за рахунок формування нового продуктового ряду, адаптування программ перестрахування, які враховували індивідуальні потреби клієнтів. Страхова компанія впровадила в роботу IT- платформу OSERWIN та перейшла на новий рівень стандартів обслуговування клієнтів.
2014 – 2015 роки. Страхова компанія “ДОБРОБУТ ТА ЗАХИСТ” запровадила в окремих регіонах України, пілотний проект по страхування майна малого та середнього бізнесу. Реалізовано перший етап впровадження онлайн страхування клієнтів. Компанія розширила базу партнерів із перестрахування за рахунок страхових та перестраховочних компаній азіатського регіону.
2016 рік. Доля корпоративних клієнтів сягнула 85% від загального обсягу страхових премій. Страхова компанія “ДОБРОБУТ ТА ЗАХИСТ” значно посилила свої позиції на ринку туристичного страхування, шляхом впровадження онлайн страхування, та відкриття інтернет платформи для туристичних компаній. З метою оптимізації корпоративного управління та власності, було реалізовано перетворення із форми приватного акціонерного товариства у товариство з додатковою відповідальністю. Отримано 6 нових ліцензій на провадження обов’язкових видів страхування з метою розширення продуктової лінійки у 2017 році.
2017 рік. Отримано 13 ліцензій на добровільні види страхування. Запроваджуються онлайн продажі страхових продуктів та інтерактивна взаємодія із клієнтами.